709579 0

שאלות נפוצות

האם יש מחיר מינימום למשלוח?

מחיר המינמום הוא 200 שקלים ללא עלות המשלוח

לאן מגיעים המשלוחים שלכם ומה עלות המשלוח?

תל אביב-יפו, בת ים, חולון, רמת גן, גבעתיים, הרצליה וראשל”צ (מערב ומרכז). המחירים משתנים בין האזורים השונים והם מוצגים בפירוט ההזמנה בסל כמו גם בעמוד “משלוחים ואזורי חלוקה”

מתי אקבל את המשלוח?

בימי חול המשלוחים שלנו מתבצעים בשני חלקים של היום: בוקר – צהריים מקודמים (10:00-14:00), אחה”צ – ערב.  (16:00-20:00) משלוחים המבוצעים מהיום להיום אפשריים עד השעה 12:00 והם יסופקו בקו החלוקה המאוחר של אותו היום (אחה”צ-ערב). בכל הזמנה עתידית (למחרת או כל זמן אחר בשבוע) ניתן לבחור בין זמני החלוקה בהתאם לנוחיותכם.

בימי שישי לא יתאפשר משלוח מהיום להיום, והמשלוחים העתידיים באותו היום מתבצעים בקו חלוקה אחד בין 10:00-14:00

מה אפשר לעשות אם לא אהיה בבית בזמן קבלת המשלוח?

בגדול כן, ניתן להשאיר את המשלוח מחוץ לדלת.

האם אפשר לבוא לאסוף את ההזמנה?

בהחלט, ניתן לבוא ולאסוף בשעות הפעילות של המעדנייה.

הזמנות שהתבצעו עד השעה 12 ניתנות לאיסוף החל מהשעה 16:00.

בשביל לבצע הזמנה עתידית (למחר או לכל יום אחר) יש לבחור ביום האיסוף הרצוי בעת ההזמנה וההזמנה תחכה לכם בבוקר אותו היום

האם אפשר לשנות או לבטל הזמנה?

ביטול הזמנה או שינוי בהזמנה באמצעות הטלפון או המייל אפשרית בשעות פעילות החנות בלבד

שינוי בהזמנה מהיום להיום ניתן לבצע עד שלוש שעות ממועד האספקה המתוכנן, שינוי בהזמנה מראש ניתן לבצע עד יום קודם לתאריך אספקת ההזמנה, בשעות הפעילות.

מה אם חסר מוצר שהזמנתי?

אם אחד המוצרים חסר ניתן לקבל מוצר דומה במקומו או לחילופין לא נחייב אתכם על המוצר. במהלך ההזמנה ישנן משבצות שניתן למלא לגבי האפשרות הרצויה.

קיבלתי מוצר שלא הזמנתי?

אם חלה טעות וסופק מוצר שאינו תואם את ההזמנה במקום מוצר אחר, נספק תוך יום עסקים אחד את אותו המוצר או לחילופין זיכוי כספי באותו הסכום. במקרים אלו חובת האיסוף של הפריט המוחזר לרבות הספקת המוצר החדש הינה באחריות שפרה. יש לאחסן את המוצר בתנאים נאותים עד לאיסופו

איך מחליפים או מחזירים מוצר?

אם אתם לא מעוניינים באחד או יותר מהמוצרים שהזמנתם או הזמנתם בטעות, ניתן לפנות למעדניה בפרק זמן שלא יעלה על יום ממועד הספקת ההזמנה. המשלוח (חזרה לשפרה) של המוצר לצורך הספקת מוצר חלופי צריכה להתבצע תוך יום אחד ממועד הפניה ועל חשבונו של הלקוח (יחויב בדמי משלוח). במדיה והמוצר דורש קירור או כל תנאי אחסון אחר, על אחריות הלקוח לדאוג לתנאי איחסון נאותים על מנת שמוצר יחזור לשפרה

יש לך שאלה?

נציגנו ישמחו לעמוד לשירותכם בכל תחום
צור קשר
דילוג לתוכן